exam coming..

Sunday 7 September 2008

ari ni dh seminggu dah kita puasa.cepat je rasa masa berlalu.pejam celik dah 7 hari puasa.23hari je lagi nak raya.hehe..tahun ni bez la jgk puasa kat sini.dah ada teman nk berbuka, dan sahur.tahun lepas sorang2 je sahur, berbuka.kadang2 pilu jugak rasa.bersyukur sgt2 bdak2 junior aku ni pilih nak datang sini.dpt la kitorang sama2 masak untuk berbuka.n raya nanti tak la aku keseorangan.serius sedih gler raya sorang.aku bersyukur sgt2 tahun ni.alhamdulillah..

next week aku stat exam.hr khamis.exm 2 minggu.hopefully aku bleh skor kali ni.nak tampung balik lobang2 yg byk giler time mid sem ari tu.memang ade subjek yg memang rasa mustahil untuk aku skor.tp aku kena cuba gak.kalau tak cuba tak tahu kan?

oh ye, kalau korang perasan, aku sekarang dah tulis mende ni pakai bm kan?sori la aku menyimpang dari tujuan asal buat blog ni, nk improve balik english aku.tp kan , sbb dah lama sgt dudok kat sini, dh lama gler tak pakai english, english aku dah turun gler2.skrg kalau aku nk tulis dalam english, memang ambik masa lama gler ah.tu yang kadang2 sampai malas nak update.so, nk jimatkn masa, aku switch ke bm.tp, maybe ada time kalau aku ada masa aku akan still try tulis gak dlm english.susah nanti kalau2 english aku nanti hilang macam tu jer.

k la.nk stadi la plak.nanti leka2 nanti x stadi plak.wish me luck for my exam k!
salam..

Posted by zek at 9:54:00 pm  
4 comments
Anonymous said...

hey, glad to her you happy with your juniors over there^^ honestly. i never thought of how it feels like having to celebrate raya alone..and from this post, i dont think i wanna have that kind of raya..huhuu

selamat bersahur~

8 September 2008 at 12:51  
zek said...

thx!=)

but really i am grateful that i got those two guys came here this year.maybe most of all is that we`re all of the same head.(betol ka tok?aku nk pdh sm palak.direct translation.haha..)ya la bez nya tek.

too bad ko x sempat raya kuching ow.alang2 eh cuti kau.tmbh gik 2 minggu gak.hehe..

nway, enjoy ur remaining days in msia to the fullest!;)

8 September 2008 at 15:22  
StaindLee said...

hey dude, good luck and hepy fasting ya... :)

11 September 2008 at 02:55  

Post a Comment